.

ריקי גוטמן בחשיפה בלעדית:

כל סודות הדיגיטל החרדי

מזמינה אותך לוורקשופ מיוחד בן 3.5 שעות

שאחריו יהיה ברור לך

איך להפסיק לתעות במבוך הפרסום החרדי,

ולמצוא את נתיבי הפרסום שיביאו תוצאות לעסק שלך

 

יום רביעי כ' כסלו 24/11

בין השעות 9:30-13:00

וורקשופ של בוקר שלם

מהמחשב בבית שלך

 

כל מה שרצית לדעת,

ולא היה לך את מי לשאול

 

גם גוגל לא ידע לענות  ;(

וזה עדיין לא בסילבוס של בתי הספר לשיווק

 

 

מה אני הולכת לחשוף שם?

דיווחים אמיתיים מהשטח, מה יביא לך תוצאות מצויינות

שיטה פשוטה וגאונית, איך לאתר את הלקוחות שלך ברחבי הרשת

איך לפתור את אתגר החסימה, בלי לפגוע בערכי הקהל החרדי

מה לכתוב לקהל חרדי, טקסטים מדוייקים שפוגעים ישר בנקודות הכאב

איך לא ליפול בפח ולשלם אלפי שקלים בחינם על פרסום שלא עובד

איך בניתי רשימת תפוצה של אלפי מנויים והחזרתי את השקעת הפרסום תוך כדי הקמפיין

למי זה מתאים?

לבעל עסק שהקהל שלו חרדי, ורוצה למצוא אותם גם ברחבי הרשת, ולא רק בתשלום מוגזם על שטחי פרסום בדפי מודפסים

לעסקים וחברות שמשווקים למגזר הכללי, אך יש להם גם פלח שוק חרדי, והם רוצים להגיע למקסימום חשיפה לקהל הזה

לכל מי שמבין שאין טעם לבצע לבד את כל מסלול הניסוי והתעיה, וחובה לקצר את הדרך וללמוד מהנסיון של מי שכבר עשה זאת
למי שרוצה למנף את העסק שלו, לחסוך זמן וכסף, ולהיעזר בדיגיטל כדי להגיע לקהל רלוונטי ואיכותי

למי זה לא מתאים?

למי שלא מוכן לקבל רעיונות חדשים, וממשיך לשווק בשיטות משנות ה-90
למי שעדיין מאמין ששיווק מפה לאוזן יכול לפרנס אותו, ולפיכך אין לו כלל תקציבי פרסום בעסק
למי שמחפש תירוצים וסיבות למה בעסק שלו זה לא יעבוד, זה אכן לא יעבוד אם באים עם גישה כזו

 

יום רביעי כ' כסלו 24/11

בין השעות 9:30-13:00

וורקשופ של בוקר שלם

מהמחשב בבית שלך

 

 

טעימה קטנה מהתפריט שמחכה לנו שם:

מדוע כדאי למכור לקהל חרדי, ואלו מוצרים הם הנמכרים ביותר בשוק הזה
איך עושים מחקר שוק בקרב קהל שרובו אינו נמצא בגוגל או בפייסבוק
אצל מי שווה לפרסם בדיגיטל חרדי - סקירה על שיטות הפרסום העיקריות, טיפים והמלצות שוות
איזה קופי כותבים לקהל חרדי, כך שידבר בשפה שלהם
טריקים טכנולוגיים שונים (וכשרים!) שעוזרים לפתור אתגרי חסימות באינטרנט

וזה הכל?

לא, יש גם בונוסים:

 

בונוס מס' 1 -

רשימת הזהב - אינדקס דיגיטלי סודי של עשרות פלטפורמות פרסום דיגיטליות למגזר החרדי, כולל המלצות לאיזה קהל מתאים כל אחד מהם, מה מביא תוצאות טובות במיוחד, וכמובן פרטי אנשי הקשר של כל הערוצים (ערוצים כמו רשימות תפוצה, סטטוסים, אתרי תוכן, קבוצות וואצאפ ועוד).

רק כדי לקבל את המידע הרגיש הזה, אנשים שילמו לי על פגישת ייעוץ

ואתם הולכים לקבל אותו עכשיו בחינם

 

בונוס מס' 2 -

קבוצת עדכונים - קבוצת וואצאפ למשתתפי הוורקשופ בלבד, ששם תוכלו לשאול כל מה שלא היה ברור, לשתף באתגרים נוספים שעולים, ובעדכונים על חידושים והזדמנויות בתחום (יש כל הזמן!)

  

מה ההשקעה שלך בוורקשופ?

אספר לך משהו:

אני רכשתי את הידע הזה בהרבה מאד כסף,

עשרות אלפי שקלים ששפכתי על פרסום,

ולפעמים זה היה נדמה לפח ממש ;(

אבל האמת,

שזה היה בשבילי בית ספר אמיתי לשיווק ופרסום

 

ולכן חשבתי לתמחר את הוורקשופ הזה ב-1000 ש"ח,

מחיר שנראה לי ממש הוגן ביחס ליהלומים שאני הולכת לתת

אבל -

ממש בא לי שכל אחד ואחת שמעוניינים, תהיה להם גישה לידע הזה,

כדי שלא ייזרק סתם כסף שאנשים עבדו עליו, על פרסום שלא עובד

 

(וגם יש לי מטרה נוספת -

שהמפעילים של ערוצי הפרסום, יתאמצו יותר להביא תוצאות,

אם השוק יהיה מתוחכם יותר ולא ישלם להם סתם הון תועפות

רק בגלל הצהרה ש"יש לי 50,000 עוקבים")

 

 

והמחיר עבורך היום הוא

147 בלבד כולל הבונוסים!!

כן, קראת נכון :)

מי אני, ומה אני יכולה ללמד אותך על דיגיטל ועל חרדים?

שמי ריקי גוטמן,

ואני מאסטרית לשיווק ופרסום בדיגיטל עם התמחות במגזר החרדי

לא מזמן הרמתי הפקת ענק של הכנס הדיגיטלי "חכמים בדיגיטל",

הכנס הגדול והראשון מסוגו על שיווק דיגיטלי לחרדים

 

שוב ושוב אנשים באים אליי עם השאלה,

"היכן כדאי לי לפרסם"

כולם כבר יודעים היום,

שיש עשרות ערוצי פרסום סודיים בדיגיטל החרדי,

כל אחד מהם מתאים לתחומים אחרים,

חלקם עם קהל עוקבים של גברים, חלקם נשים,

וכתוצאה מכך תחומי העניין והמוצרים לפרסום יהיו שונים

הבעיה מתחילה עם השאלה:

"איך ערוץ הפרסום באמת יביא לי תוצאות?"

 

כמי שהשקיעה עשרות אלפי שקלים בפרסום בערוצים דיגיטליים,

בדגש על ערוצים שמיועדים למגזר החרדי,

נאסף אצלי ידע סודי ונסיון רב,

על מה כדאי ללכת, איך לפרסם שם

כמו גם קשרים, הכרויות, טיפים מתוך החדר,

ועוד המון דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים לפרסם למגזר החרדי בדיגיטל

 

מזמינה אותך להצטרף אליי,

ולהנות מכל הידע העדכני הזה,

כל מה שגוגל לא יספר לך :)

הנה תשובות על כמה שאלות שבוודאי שאלת את עצמך:

 

מדוע הוורקשופ הוא בזום ולא פרונטלי?

כי פונים אליי להתייעצות אנשים מכל רחבי הארץ ואפילו מחו"ל, ואני ממש לא רוצה שהם יפסידו את התוכן היקר הזה, רק בגלל שזו נסיעה ארוכה או שלא מתאפשר להם להגיע

 

איך ההדרכה מתנהלת, והאם יראו אותי על המסך או יידעו שאני שם?

הוורקשופ מתנהל כזום וובינר, כלומר שכולם רואים את המרצה אבל לא יכולים לראות זה את זה.

 

האם תהיה אפשרות לשאול אותך שאלות?

בוודאי! זו אחת ממטרות הוורקשופ, להבהיר הכל עד הסוף. אני אקדיש זמנים מיוחדים לשאלות במהלך הוורקשופ, ולא אסגור את חדר ההדרכה עד שהכל יהיה מובן.

 

התאריך לא נוח לי, האם יהיה תאריך נוסף לוורקשופ?

לא מבטיחה כלל. כרגע התוכנית היא לעלות פעם אחת להדרכת לייב בנושא, ואחר כך תהיה אפשרות לרכוש את ההדרכה כקורס דיגיטלי מוקלט

 

האם המשתתפים בהדרכה יקבלו אחר כך הקלטה?

בהחלט. מחיר הוורקשופ כולל גם הקלטה שתעלה לאתר חברים כשבועיים לאחר הלייב.

 

מה אם אין לי בכלל חיבור לאינטרנט בבית? ובכל זאת ארצה ללמוד איך מפרסמים בדיגיטל?

ממליצה לשריין לעצמך לשעות ההדרכה מחשב עם חיבור לאינטרנט, אצל ידידים, משפחה, או חדר מחשבים, כך שהדבר הזה לא יהיה מכשול בפני קידום העסק שלך.

 

האם זה רלוונטי לי אם אין לי וואצאפ כלל?

וואצאפ הוא פלטפורמה מעולה, חינמית, ויראלית, קלה לתפעול ועוד מעלות רבות ואני מאד בעד (לא נכנסת לענייני דת, אני לא הסמכות) אבל היא רק כלי אחד שאני אתן בהדרכה. אנחנו נדבר על עוד פלטפורמות ושיטות מגוונות שאינן מצריכות כלל שימוש בסמארטפון

 

האם מיד אחרי הוורקשופ אני אתתחיל לראות תוצאות מהפרסום?

כמובן, אם מתחילים ליישם מיד ומפרסמים כמו שלמדנו, אז בעזרת השם כן.

 

מה אם אין לי כרטיס אשראי?

אפשר לשלם בהעברה בנקאית בתשלום אחד לפי הפרטים הבאים: בנק 12 פועלים, סניף 475, מ. חשבון 81862 ע"ש גוטמן חיה רבקה. לאחר ההעברה שולחים אלינו אסמכתא למייל riki@rikigutman.co.il

 

יש שאלות נוספות?

כותבים אלינו למייל riki@rikigutman

כאן מצטרפים ומתחילים לראות תוצאות מהפרסום בדיגיטל

שם מלא
כתובת אימייל לתוכן סודי ועדכונים
מספר סמס לקבלת תזכורת
מאשר/ת קבלת דיוורים

©כל הזכויות שמורות לריקי גוטמן

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.